Een inspirerend nieuw jasje voor een inspirerend bedrijf

Dankzij Brthrs heeft coachingsbedrijf Power4People een gloednieuwe website in een frisse, nieuwe huisstijl

Bekijk de live website
Power4People ↗
Branche
Consultancy, trainingsbureau
Plaats
Utrecht
Omvang bedrijf
50 – 100 werknemers
Deliverables
Visuele identiteit
Website ontwerp
Merkgids
CMS integratie

Blijven ontwikkelen

Power4People helpt sinds 2009 werkgevers en werknemers met coaching, outplacement en re-integratie. Belangrijk werk, dus kan je maar beter goed voor de dag komen.

De vorige website – ook ontwikkeld door Brthrs – was al een enorme verbetering ten opzichte van daarvoor. Power4people was koploper in de sector. Maar om een frisse wind te laten waaien in het leven van de cliënt, is het belangrijk om zelf ook een frisse merkidentiteit te houden.

Daar komt bij, dat een merkidentiteit moet meegroeien. Zoals Power4People hun cliënten leert: het is belangrijk om continu te blijven ontwikkelen. Ook Power4People is door de jaren heen veranderd en gegroeid. En daar paste een andere look-and-feel bij.

Wij zijn zeer tevreden over het proces. Bij Brthrs zijn er verschillende disciplines in huis die kunnen worden ingeschakeld om te helpen. Ook als wij zelf onvoldoende capaciteit hadden om teksten te leveren of mee te bouwen, was Brthrs flexibel, bood praktische hulp en kwam het alsnog helemaal goed.

Wilma RoskamDirecteur Power4People

Een kronkelpad om samen uit te stippelen

Onderdeel van de nieuwe identiteit is het kronkelende stippelpad. Het staat voor de ontwikkeling die cliënten van Power4People doormaken, op professioneel vlak en privé. Power4People neemt mensen bij de hand en begeleidt hen tijdens hun proces.

Het pad staat ook voor de toekomst die cliënten met Power4People samen uitstippelen. Dreigt het pad uit het zicht te verdwijnen? Dan laat Power4People zien hoe cliënten zelf de weg kunnen terugvinden.

Wij zagen de kracht van deze symboliek en hebben dit tot een van de sterke visuele elementen van de nieuwe huisstijl gemaakt.

Beter begrijpelijk voor beide doelgroepen

Bij de oude website ging een offerte aanvragen razendsnel. Te snel. Werkgevers zijn goed thuis in de materie, maar voor werknemers is een offerte voor een coachingssessie of re-integratietraject aanvragen geen dagelijkse kost.

Omdat werknemers benodigde informatie misten, werden er offertes aangevraagd voor diensten die later niet passend bleken.

Op de nieuwe website hebben wij de essentiële informatie inzichtelijk gemaakt voor zowel werkgever als werknemer.

Moeiteloos navigeren

Werkgevers en werknemers. Twee groepen professionals met verschillende informatiebehoefte, maar over hetzelfde dienstenaanbod. Hoe richt je de website daarop in?

Bij Brthrs hebben we gelukkig ruime ervaring met webdesign. De werkgevers- en werknemerspagina’s hebben nu beide een eigen kleur gekregen. Zo ziet iedere websitegebruiker op welke pagina die zit.

Neem die toch een verkeerde afslag? Dan is bijsturen een eitje. Wij hebben de website van Power4People nu zo ingericht, dat hun potentiële klanten makkelijk kunnen ‘switchen’ tussen werkgever en werknemer. De ingebouwde schakelaar blijft ook tijdens het scrollen in beeld.

Deze splitsing maakt niet alleen navigeren eenvoudig. Het biedt ook commerciële kansen. Power4People kan makkelijker A/B-testen uitvoeren voor meer conversie.

“Ik kan Brthrs zeker aanbevelen. Wij hebben al twee prachtige websites met hen gerealiseerd en zowel proces als eindresultaat mogen er zijn!”

Wilma RoskamDirecteur Power4People
Foto van Robert Keus met roze achtergrond

Hey!

Wil je meer weten?

Dit is Robert, directeur van Brthrs. Heb je een vraag, een uitdaging, een idee… Hij hoort het graag!

WhatsApp Robert